اعلام اخطار به خدمه بیمارستان سوم شعبان دماوند

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از اعلام اخطار به خدمه بیمارستان در خصوص رعایت نکات بهداشتی زباله های بیمارستانی خبر داد.
مسعود مسلمی فرد با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی بیمارستان ها بی خطرسازی زباله های عفونی می باشد؛ گفت: این موضوع نیز در بیمارستان سوم شعبان دماوند مورد اهمیت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بیمارستان سوم شعبان دماوند دارای یک دستگاه امحاء زباله است که زباله های عفونی را به زباله های عادی تبدیل می کند تا بدین وسیله عفونت و موارد آسیب زا را از زباله ها حذف کند.
رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در این راستا با توجه به موضوع پیش آمده و عکس های مربوطه در خصوص عدم رعایت نکات بهداشتی و رهاسازی زباله های عفونی در مخازن زباله های شهری به شدت پیگیر موضوع هستیم.
مسلمی فرد بیان کرد: تمام تلاش بیمارستان سوم شعبان دماوند این است که از پیش آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کند و این درحالی است که هزینه های بسیار بالایی در خصوص خرید یک دستگاه امحاء جدید برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در خصوص زباله های عفونی در مخازن زباله های شهری نیز پیگیری های لازم و اعلام اخطار به تمام خدمه بیمارستان انجام خواهد شد تا در صورتی که موضوع مربوطه در اثر قصور فردی خدمه بیمارستان بوده باشد از ایجاد دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *