رکورد ساخت درمانگاه بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند طی ۹۰ روز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه بازدید از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به جایگاه نوستالژیک خاصی که بیمارستان حضرت فاطمه (س) برای مردم دماوند دارد، طبیعتا هرگونه اقدام عمرانی و تجهیزاتی در این بیمارستان مورد اقبال مردم قرار خواهد گرفت.
زالی ادامه داد: ضمن قدردانی از تلاش خیران در کنار مدیریت پرتلاش بیمارستان حضرت فاطمه(س)، کار ارزنده‌ای در این بیمارستان انجام و در کمتر از ۹۰ روز، ساختمان درمانگاه جدید احداث شده است.
وی گفت: بهسازی فضای اورژانس این بیمارستان انجام شده و پروژه تکمیل آن با شتاب خوبی پیش می‌رود و برنامه ما این است در تامین تجهیزات مورد نیاز و نیروی انسانی برای بیمارستان حضرت فاطمه (س) در کنار رفع کاستی‌های نیروی انسانی و اعتباری بیمارستان سوم شعبان به عنوان دو قطب درمانی در دماوند اقداماتی را انجام دهیم‌.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: ساخت درمانگاه جدید در بیمارستان حضرت فاطمه(س) دماوند طی ۹۰ روز رکورد عمرانی در مجموعه پروژه‌های دانشگاه محسوب می‌شود که امیدواریم در ادامه مسیر با همت خیران و مسئولان بقیه فازهای این بیمارستان به سرانجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *