تجلیل از ۱۸۰ بانوی ورزشکار مقام آور دماوند

آیین تجلیل از بانوان ورزشکار مقام‌آور شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

این آیین با اجرای حرکات نمایشی باشگاه‌های ورزشی شهرستان دماوند همراه بود‌.

مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت: در آیین امروز از ۱۸۰ بانوی ورزشکار که در ۶ ماه نخست امسال در مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی استانی و کشوری مقام کسب کرده بود، تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: بانوان شهرستان دماوند از وجود سالن اختصاصی پارک ویژه محروم هستند که امیدواریم با حمایت مسئولان مطالبه به حق بانوان را محقق سازیم.

باشگاه ورزشی خورشید و مجموعه استخر ولیعصر(عج) از حامیان آیین امروز بودند‌.

دماوند در حوزه ورزش‌های قهرمانی و همگانی سرآمد استان تهران باشد/ ورزشکاران دماوند می‌توانند در سطح ملی مقام‌های مختلفی کسب کنند

«حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی» امام جمعه دماوند در آیین تجلیل از بانوان ورزشکار مقام‌آور اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسبت به ورزش تأکید بسیاری دارند و خرسند هستیم که بانوان و دهتران ورزشکار در شهرستان دماوند در رشته‌های مختلف ورزشی موفقیت و مقام کسب کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان دماوند باید در حوزه در ورزش قهرمانی و همگانی بین سایر شهرستان‌های استان تهران سرآمد و اول باشد؛ با توجه به ظرفیت‌های ورزشی که در شهرستان دماوند دارد، باید بتوانیم در بعضی از رشته‌هایی که از نظر جغرافیایی زمینه رشد برای ورزشکاران مهیاست، با تشویقی که از سوی والدین و مسئولان انجام می‌شود در استان تهران و کشور در رشته‌های قهرمانی رتبه اول را کسب کنیم.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: این اتفاق مستلزم تلاش و کوشش است و اینکه بانوان و دختران ما از آقایان و پسران عقب نیستند و با همت و تلاش خود می‌توانند در حوزه‌های مختلف ورزشی موفق باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *