نمایش انکار در شهر آبسرد به روی صحنه رفت

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تئاتر انکار به نویسندگی و کارگردانی آرمین غلامی در سالن اجتماعات شهرداری آبسرد به نمایش درآمد.

علیرضا مجدم و آرمین غلامی از بازیگران این تئاتر نمایشی بودند.

همچنين رامین غلامی در قسمت جلوه‌های صوتی و افکت و محمد باباعلیان در قسمت تدارکات جهت اجرای این نمایش نقش داشتند.

این نمایش با همت شهرداری شورای اسلامی شهر آبسرد، فرهنگسرای شهر آبسرد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند، انجمن هنرهای نمایشی دماوند، کانون بسیج هنرمندان دماوند، کانون خدمت رضوی، اداره کتابخانه‌های عمومی دماوند، بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران و حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر آبسرد به مدت سه شب در سالن شهرداری آبسرد به روی صحنه رفت که با استقبال خوبی مواجه شد.

نمایش انکار اگر چه توسط نسل بعد از جنگ طراحی و آماده اجرا شد، اما به وضوح می‌توان مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تحمل رنج و مشقات آزادگان سرافراز را در عراق زیرسخت‌ترین شکنجه‌های افسران رژیم بعث مشاهده کرد که سرانجام دور از وطن اما با ایمانی راسخ به شهادت رسیدند.

فرماندهی و جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد، نائب رئیس شوارای اسلامی شهرستان دماوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، عضو شورای اسلامی شهر دماوند، مسئول حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) شهر آبسرد، مسؤل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران به تماشای این نمایش نشستند.

در پایان ضمن تشکر از زحمات دست اندرکاران و عوامل این نمایش از تاثیرگذاری آن بر مخاطبین که یادآور خاطرات دوران مقدس است، مطالبی عنوان کرد.

منبع: تاررود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *