13 بیمار بستری سوم شعبان با علائم تنفسی

آقای کرمانی مسئول بیمارستان سوم شعبان دماوند از بستری 13 بیمار مشکوک با علائم تنفسی در بیمارستان سوم شعبان اطلاع داد و گفت: طی ماه گذشته رشد آنفلوآنزا را شاهد بودیم و تاکنون مورد مراجعه کننده مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان سوم شعبان نداشته‌ایم.

مجتبی بنداد کرمانی اظهار داشت: تاکنون هیچ بیمار مبتلابه کرونا و بروز و شیوع آن نداشتیم و البته با شیوع بیماری آنفلوآنزا بیماران مشکوک تنفسی داریم اما فردی که کرونا مثبت بوده باشد نداریم.

وی افزود: همچنین بیمار بستری کرونای قطعی در بیمارستان سوم شعبان نداریم اما 13 بیمار تنفسی بستری هستند که ممکن است آنفلوآنزا یا کرونا یا ویروس‌های دیگر باشند. در آبان ماه رشد آنفلوآنزا را شاهد بودیم اما اکنون به شیوع عادی در ابتدای فصل سرمای هر سال رسیده‌ایم و همیشه این تعداد بیمار در ابتدای فصل زمستان معمول است.

پیوستن دو نیروی پزشکی فوق تخصص به تیم پزشکی بیمارستان سوم شعبان:

کرمانی ادامه داد: در هفته جاری دو رشته فوق تخصصی را به بیمارستان اضافه شد که یک مورد شامل پزشک فوق تخصص گوارش است، در بخش خصوصی نیز این رشته جزو کمبودها بود اما اکنون حداقل یک روز در هفته این پزشک در بیمارستان دولتی سوم شعبان دماوند حضور دارد.

وی افزود: کلینیک فوق تخصصی جراحی زیبایی و ترمیمی نیز در بیمارستان سوم شعبان راه اندازی شده است و پزشک فوق تخصص جراحی ترمیمی و پلاستیک این بخش از پزشکان رتبه یک هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *