رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

دماوندی‌ها سالی یکبار به بیمارستان مراجعه می‌کنند/ اخذ مجوز افزایش ۱۵۰ تخت در بیمارستان سوم شعبان دماوند

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند با بیان اینکه دماوندی‌ها سالی یک بار به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، از اخذ مجوز افزایش ۱۵۰ تخت بستری خبر داد.

«مجتبی بندادکرمانی» رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار عصر شرق اظهار کرد: اگر کل جمعیت شهرستان دماوند را به علاوه اتباع، ۲۰۰ هزار نفر در نظر بگیریم، به صورت میانگین هر نفر سالی یکبار به بیمارستان سوم شعبان مراجعه می‌کند.

وی در این زمینه افزود: روزانه ۳۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند و در بخش تریاژ به پنج سطح مختلف جهت دریافت خدمات مورد نیاز تفکیک می‌شوند‌.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: در همین راستا، ۹ هزار نفر ماهانه در شبانه‌روزی به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که جمع سالانه آن به ۱۰۰ هزار مراجعه می‌رسد.

بندادکرمانی ادامه داد: این آمار مراجعه اورژانس به غیر از مراجعه افراد به بخش‌های دیگر همچون کلینیک تخصصی است که پزشکان متخصص مختلف روزانه به طور میانگین، ۲۵۰ نفر را ویزیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: بنابراین مجموع مراجعه افراد هم به اورژانس و هم به کلینیک تخصصی، حدود ۲۰۰ هزار مراجعه در سال می‌شود.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند تاکید کرد: این عدد ۲۰۰ هزار مراجعه به غیر از مراجعه مستقیم روزانه افراد به بخش‌هایی همچون آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، سونوگرافی و … است.

کرمانی خاطرنشان کرد: این آمار هم شامل بیماران بدحال و هم بیماران سرماخورده‌ای می‌شود که جهت دریافت خدمات درمانی به بیمارستان سوم شعبان مراجعه می‌کنند.

اخذ مجوز افزایش ۱۵۰ تخت بستری در بیمارستان سوم شعبان دماوند/ مجموع تخت‌های بیمارستانی به بیش از ۲۰۰ می‌رسد

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند اظهار کرد: افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان سوم شعبان دماوند ضرورت دارد.

وی از پیگیری افزایش تخت‌های بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد و گفت: در حال حاضر، مجوز افزایش ۱۵۰ تخت برای بیمارستان سوم شعبان اخذ شده که باید در ادامه، کارهای تأمین بودجه آن پیگیری و در چند بخش مختلف احداث شود.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند تصریح کرد: ما در نهایت بیمارستانی با ۱۵۰ تخت بستری و اتاق عمل پنج تخته خواهیم داشت.

بندادکرمانی بیان کرد: همچنین بیمارستان دارای تخت‌های غیربستری مختلف دیگری از جمله اورژانس، اتاق عمل، بلوک زایمان و دیالیز است که جزو تخت‌های بستری محسوب نمی‌شود.

وی تاکید کرد: بنابراین، مجموع تخت‌های بستری و غیربستری بیمارستان سوم شعبان به بیش از ۲۰۰ تخت خواهد رسید.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *