رسولی نژاد در تذکر شفاهی:

پروژه کمربندی منطقه گیلاوند قبل از سفر رئیس جمهور تعیین تکلیف شود/ رئیسی اجازه ندهد جان مردم به خطر بیفتد

نماینده مردم دماوند در مجلس خواستار تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه کمربندی جنوبی گیلاوند- دماوند پیش از سفر رئیس جمهور به این منطقه شد.

سید احمد رسولی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۵ فروردین) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: تسریع در رسیدگی دقیق به شیوه رتبه بندی فرهنگیان و شکایات و اعتراضات بحق این افراد در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم در تذکراتی خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه کمربندی جنوبی گیلاوند- دماوند که دارای ردیف ملی است، میلیون ها مسافر هر ساله از این مسیر مهم تردد دارند، علاوه بر ترافیک سنگین و اتلاف وقت میلیون ها مسافر، تابحال ده ها نفر کشته، مجروح و آسیب دیده اند.

وی یادآور شد: در خردادماه سال گذشته موافقت نامه ای بین وزیر وقت راه و شهرسازی (مرحوم رستم قاسمی) و رئیس قرارگاه خاتم الانبیا (ص) امضا شد، بر اساس این موافقت نامه در روزهای پایانی شهریور ماه ۱۴۰۱ پیشنهاداتی از سوی قرارگاه به وزارتخانه داده شد و وزارتخانه موظف شد ظرف حداکثر یک ماه از ۶ راه حل پیشنهادی یک مورد را انتخاب کند. پایان مهرماه سال گذشته وزارتخانه مذکور از شورای عالی ترافیک درخواست نظر کرده استاندار تهران به بهانه اظهارنظر شورای عالی ترافیک استان ۶ ماه اجرای پروژه را به تاخیر انداخته است، رئیس جمهور باید شخصاً به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد بار دیگر جان مردم در این مسیر به خطر بیفتد و دستور فرماید قبل از سفر ایشان به دماوند و فیروزکوه، نحوه اجرای پروژه تعیین تکلیف و به پیمانکار ابلاغ شود.

رسولی نژاد اظهار کرد: تسریع در اجرای پروژه ۴ بانده شدن محور فیروزکوه به سمنان و تسریع در شروع عملیات اجرای پروژه آبسرد-کیلان- ایوانکی در دستور قرار گیرد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *