به مناسبت هفته سلامت انجام شد؛

برگزاری همایش یوگا ویژه عموم بانوان در دماوند+ تصاویر

به مناسبت هفته سلامت همایش یوگا ویژه عموم بانوان با محوریت سلامتی، شادی و آرامش برگزار شد.

رئیس کمیته یوگا شهرستان دماوند بیان کرد: با توجه به آغاز فصل بهار همایش یوگا را با هدف آگاهی و آشنایی بانوان با این ورزش برگزار کردیم و بانوان شرکت کننده تمرینات سلامتی بخش یوگا را به مدت ۶۰ دقیقه به صورت دسته جمعی انجام دادند.

زهره افتخاری افزود: هنگام برگزاری این همایش ها انجام فعالیت های ورزشی و حرکات یوگایی متناسب با حضور عموم بانوان حتی کسانی که برای اولین بار در این همایش ها حضور دارند، بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در پایان همایش اظهار خرسندی و رضایت از تمرینات یوگا را بیان می کنند؛ ادامه داد: تجربه حس های متفاوت توام با آرامش و آگاهی هدفی است که بانوان با حضور در این همایش ها و انجام حرکات در مسیر آن گام برمیدارند و در پایان شرکت کنندگان حس و حالی تازه، نو، فرح بخش را همراه با رضایت و خرسندی می گذرانند.

دبیر هیات ورزش های همگانی در ادامه برگزاری همایش یوگا بیان کرد: باتوجه به استقبال بانوان امیدواریم بتوانیم برنامه های گستره و متنوع تری را در زمینه های مختلف ورزشی برگزار کنیم که این امر نیازمند حضور هرچه بیشتر بانوان در این همایش هاست.

نساء رهبری افزود: خانواده ها به این موضوع نیز توجه داشته باشند که لازمه داشتن یک خانواده سالم داشتن مادر و بانوانی سالم و تندرست است و این امر لازمه حضور بانوان را در زمینه های مختلف ورزشی نشان می دهد.

وی ادامه داد: تلاش کمیته یوگا شهرستان دماوند به همت زهره افتخاری رئیس کمیته یوگا، مریم احمدی نائب رئیس و آتوسا خطیبی دبیر کمیته یوگا این شهرستان توانسته اند در سال های گذشته و همچنین در سال جدید برنامه های متنوعی را در زمینه ورزش یوگا برگزار نمایند

رهبری تصریح کرد: لازم به ذکر است که در زمان برگزاری همایش یوگا با همکاری و همراهی افشین هادی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند، هیات ورزش های همگانی این شهرستان،  علی آبادی مدیر باشگاه قدس جیلارد و همچنین همراهی کمیته سلامت و کارکنان شبکه بهداشت دماوند میز خدمت سلامت نیز برای بانوان در این همایش در نظر گرفته شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *