یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر داد؛

اشتباه عجیب کاروان اعزامی حج دماوند/ برخی زائران از پرواز جاماندند!

کاروان اعزامی حج دماوند در خصوص ساعت پرواز به عربستان دچار اشتباه عجیبی شد که با استرس شدید زائران همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشت: کاروان اعزامی حج که با کلی برنامه ریزی و جلسات متعدد و این مبالغ هنگفت مالی، جای برنامه ریزی دقیق و منظم و رعایت اصول حرفه ای مدیریتی قرار بوده امروز ساعت ۱۷ عصر در محل میدان قدس دماوند، کاروان اعزامی رو به فرودگاه امام بفرستند.

با اشتباه و خطای کادر کاروان، نیمه‌های شب حوالی ساعت ۲ بامداد تلفنی اعلام کردند که سریعا به فرودگاه مراجعه کنید (هواپیما داره بلند میشه)، بدون هیچ پیام و اطلاع رسانی قبلی!

ضمن استرس شدید به حجاج و مسافرین و درماندگی این عزیزان، آنان که توانستند با خودروی شخصی با سرعت بسیار بالا و ثبت تخلف تمامی دوربین ها، خودشون رو به فرودگاه رساندند و سایرین بازماندند.

خانواده‌ای که یکی از عزیزانش را به سفر حج می‌فرستد قطعا لحظه به لحظه سرشار از نگرانی و اضطراب مشکلات پیش بینی نشده در کشور غریب، خستگی و خدانکرده بیماری ناشی از اعمال سنگین حج هستند.

علاوه بر تمام این موارد تعدادی از عزیزان حاضر در کاروان های حج با سنین بسیار بالا و گاهاً بیماری های مختلف قلبی و…. هستند.

این استرس و درماندگی و بی‌برنامگی وحشتناک باعث شد همین چند ساعت پیش ناظر بر حجاجی بودیم که با چهره های سرخ شده از نگرانی، نفس نفس زنان و بدون مراسم بدرقه و خداحافظی با عزیزانشان به سمت ورودی ترمینال هواپیمایی می‌دویدند.

خانواده‌های حجاج گرامی شدیدا اعتراض و شکایت خود را به این موسسه اعلام و خواستار لغو مجوز فعالیت و ورود امام جمعه محترم شهرستان به این مسأله هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *