با حضور معاون سازمان بیمه سلامت ایران انجام شد؛

دماوند میزبان اجلاس مدیران ۳ استان سازمان بیمه سلامت ایران+ تصاویر

دماوند میزبان اجلاس مدیران ۳ استان سازمان بیمه سلامت ایران+ تصاویر

اجلاس مدیران منطقه ۶ کشور سازمان بیمه سلامت ایران با حضور مسئولان ۳ استان کشور در دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبلی به نقل از پایگاه خبری عصر شرق، اجلاس مدیران منطقه ۶ کشوری سازمان بیمه سلامت ایران شامل استان‌های تهران، البرز و قم ظهر امروز به میزبانی اداره بیمه سلامت شهرستان‌های دماوند و پردیس در مجتمع میلاد احمدآباد شهر دماوند برگزار شد.

در این نشست، معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، مدیران و معاونین سازمان بیمه سلامت از استان‌های تهران، البرز و قم، فرمانداران شهرستان‌های دماوند و پردیس، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، رئیس و معاونین شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دماوند و پردیس و پرویز بخشی سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند حضور داشتند.

تولید ماهانه ۵۶ هزار پرونده بیمارستانی در استان تهران/ عدم تعامل بیمارستان‌ها با بیمه‌ها موجب ضرر بیمه شده می‌شود

علیرضا نمازی، مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در اجلاس مدیران منطقه ۶ کشوری اعلام کرد: نظر به اینکه تمام تلاش‌ها و عملکرد و سیاست‌های کنونی بیمه‌ها در جهت احقاق حقوق بیمه شدگان است، فلذا در این راستا شایسته است که بیمه مراکز درمانی و بیمه‌ها تعامل برقرار شود و عدم تعامل موجب ضرر بیمه‌ها می شود.

وی در ادامه افزود: اکنون در سطح استان تهران ماهانه ۵۶ هزار پرونده بیمارستانی تولید می‌شود و برای رسیدن به سطح بالایی از کیفیت در ارائه خدمات و به تبع آن پرداختی‌ها نیازمند کارسنجی و ارائه الگو های بهینه در رسیدگی به پرونده‌هاست.

مدیرکل بیمه سلامت استان تهران تصریح کرد: این مهم هم اکنون در بیمه سلامت استان تهران فراهم شده است و بدین منظور برای اغلب بیمارستان‌ها کارنامه عملکردی تهیه و ابلاغ شده است.

نمازی بیان کرد: بیمارستان‌ها در دریافت هزینه‌ها از بیمه شدگان دقت نمایند، چرا که رصد دریافتی بیمارستان‌ها نشان می‌دهد پرداخت از جیب بیمه شدگان برابر با دستورالعمل‌ها و تعرفه‌های مصوب نیست و بیمه‌شدگان متضرر هستند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *