اختصاصی عصر شرق/

رئیس جمهور طی روزهای آینده به دماوند و فیروزکوه سفر می‌کند

رئیس جمهور طی روزهای آینده به دماوند و فیروزکوه سفر می‌کند

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری کشورمان قرار است که طی روزهای آینده به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه سفر کند.

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، ریاست جمهوری کشورمان طبق اخبار واصله، قرار است که طی روزهای آینده به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه سفر کند.

با انجام سفر رئیس جمهور به دیگر شهرستان‌های استان تهران، تنها دو شهرستان دماوند و فیروزکوه باقی مانده‌اند که به زودی سفر به این منطقه انجام خواهد شد.

احداث جاده‌های کمربندی، تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری، رفع موانع توسعه شهرک‌های صنعتی، ایجاد منطقه ویژه گردشگری در دماوند و … از مهم‌ترین مصوبات سفر ریاست جمهوری به دماوند خواهد بود.

لازم به ذکر است که طی دولت سیزدهم، تاکنون وزرای نیرو، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور از اعضای هیئت دولت به شهرستان دماوند سفر کرده‌اند.

گفتنی است که آیت‌آلله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور یک بار در جریان سیل مزداران فیروزکوه به صورت سرزده به این روستا سفر کرده بود و تاکنون سفر رسمی به این منطقه نداشته است.

همچنین رئیسی در زمان تصدی ریاست قوه قضاییه در اسفندماه ۱۳۹۹ جهت بازدید از دادگستری و شرکت در جلسه حفظ حقوق بیت المال به دماوند سفر کرده بود.

در سفر آیت‌الله رئیسی که زمان دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد، برخی از معاونین، وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف رئیس جمهور را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ مقدمات و برنامه‌ریزی سفر ریاست جمهوری در جلسات مختلف فرمانداری‌های دماوند و فیروزکوه در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *