مدیر امور منابع آب دماوند خبر داد؛

شناسایی و انسداد ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در دماوند/ ۵ مورد ادوات حفاری توقیف شد+ تصاویر

شناسایی و انسداد ۲۰ حلقه چاه غیرمجاز در دماوند/ ۵ مورد ادوات حفاری توقیف شد+ تصاویر

مدیر امور منابع آب دماوند از شناسایی ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز و ۵ مورد توقیف ادوات حفاری و پر کردن ۶ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبلی به نقل از  پایگاه خبری عصر شرق، “مصطفی عباسی” با اعلام این مطلب اظهار کرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی ۶ حلقه چاه غیر مجاز به عمق ۱۸۴ متر و آبدهی ۱٫۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شد.

وی همچنین با بیان اینکه این تعداد چاه‌ها در جهت اجرای طرح احیای و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده است، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۳۰ هزار در سفره‌های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: با تلاش گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی ۱۴ حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور شناسایی شد که در ۵ مورد در حال حفر، ادوات حفاری چاه غیرمجاز شامل چکش برقی و بالا بر توسط ماموران گشت وبازرسی توقیف و به پارکینگ تحت نظر این امور منتقل گردید.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: امور منابع آب دماوند بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب‌های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *