معاون آموزش آموزش و پرورش دماوند خبر داد؛

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در ۲۹ مدرسه دماوند/ ۵۷ اثر به مرحله استانی راه یافتند

برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی در ۲۹ مدرسه دماوند/ ۵۷ اثر به مرحله استانی راه یافتند

معاون آموزش آموزش و پرورش دماوند گفت: در جشنواره نوجوان خوارزمی منطقه دماوند در مرحله مدرسه ای شاهد حضور فعال دانش آموزان بودیم که در تعدادی از مدارس بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان مشارکت داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبلی به نقل از پایگاه خبری عصر شرق، یاسر مقصودی، معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند در رابطه با برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی بیان کرد: نهمین جشنواره نوجوان خوارزمی در ۱۳ محور در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در ۲۹ مدرسه منطقه دماوند برگزار گردید. در مرحله مدرسه ای شاهد حضور فعال دانش آموزان بودیم، که در تعدادی از مدارس بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان مشارکت داشتند.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های حضوری و مجازی در رابطه با اجرای محورها با هماهنگی های مقطع آموزش صورت گرفت و گروه های مجازی در راستای پشتیبانی دبیران به صورت تخصصی در ۱۳ گروه ایجاد شد تا پاسخگوی سوالات همکاران باشند.

معاون آموزشی آموزش و پرورش دماوند خاطرنشان کرد: در مرحله منطقه‌ای حدود ۳۰۰ اثر منتخب از مدارس به منطقه ارسال شد که در پایان مرحله منطقه‌ای ۱۰۴ اثر به عنوان اثر برتر معرفی شدند؛ از این تعداد ۵۷ اثر امتیاز لازم جهت راه یابی به مرحله استانی را کسب نمودند و تا به امروز که مرحله استانی جشنواره در حال اجرا می باشد، ۱۷ نفر از دانش آموزان جهت دفاع حضوری از پروژه خود دعوت شده‌اند و مابقی آثار به صورت مجازی داوری خواهند شد تا نتایج نیمه نهایی اعلام گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *