رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند در گفت‌وگو با عصر شرق خبر داد؛

افزایش ظرفیت‌های پزشکان فوق تخصص در بیمارستان سوم شعبان دماوند/ کلینیک‌های «گوارش»، «فشارخون» و «زیبایی» راه‌اندازی شد

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از افزایش ظرفیت‌های پزشکان فوق تخصص در بیمارستان سوم شعبان دماوند خبر داد و گفت: کلینیک‌های فوق تخصصی «گوارش»، «فشارخون» و «زیبایی» راه‌اندازی شد.

«مجتبی بندادکرمانی» رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند که از مردادماه ۱۴۰۱ سکانداری بیمارستان سوم شعبان دماوند بر عهده گرفت در گفت‌وگو با عصر شرق به بیان عملکرد ۸ ماهه خود پرداخت.

وی در نخستین بخش گفت‌وگوی خود اظهار داشت: در ابتدای آغاز به کار خود، تلاش کردیم که ارزیابی جامع و دقیقی از سیستم بیمارستان سوم شعبان داشته باشیم.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: در این راستا، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های داخل مجموعه و ضعف‌های سیستم شناسایی شد.

بندادکرمانی تصریح کرد: از سویی دیگر، خواسته‌ها و مطالبات مردم مورد بررسی قرار گرفت و سعی کردیم به آنها پاسخ دهیم , در بحث ارتقای بیمارستان، مسائلی همچون نیروی انسانی، تجهیزات و فضای فیزیکی مد نظر قرار دارد.

وی افزود: در بحث نیروی انسانی، یکی از مشکلات اساسی کمبود کادر پرستار بود که ما از مسیرهای مختلف پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و مقداری از این مشکل ترمیم شد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند گفت: از دیگر موارد، وجود پزشک است که در برخی حوزه‌ها با کمبود پزشک مواجه بودیم.

بندادکرمانی خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند از پزشک فوق تخصص گوارش محروم بود که این پزشک حضور پیدا کرد؛ از سویی دیگر فوق تخصص کلیه، مجاری و ادرار یا اورولوژی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: افزایش حضور پزشک متخصص نفرولوژی در دستور کار قرار گرفت.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند تصریح کرد: کلینیک فوق تخصص گوارش راه‌اندازی شده و در کنار آن آندوسکوپی راه افتاده است.

بندادکرمانی بیان کرد: از هفته اول کاری سال جدید، پزشک فوق تخصص کلیه، مجاری و ادرار حداقل یک روز در هفته در بیمارستان سوم شعبان حضور پیدا می‌کند.

وی گفت: بخشی از سالمندی جامعه مبتلا به فشار خون هستند و مراقبت از آن به شدت اهمیت دارد که جهت رفع حلقه مفقوده نظام بهداشت و درمان دماوند، کلینیک تخصصی فشارخون راه‌اندازی شده است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند ادامه داد: همچنین یک کلینیک ترمیم و زیبایی هم در این بیمارستان راه‌اندازی گردید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *