در نشست مشترک هماهنگی فصلی بیمه روستاییان مطرح شد؛

ارتقای سطح سلامتی روستاییان و عشایر در دماوند

ارتقای سطح سلامتی روستاییان و عشایر در دماوند

در نشست مشترک هماهنگی فصلی بیمه روستاییان، ارتقای سطح سلامتی روستاییان و عشایر در دماوند مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، نشست مشترک هماهنگی فصلی بیمه روستاییان و عشایر به میزبانی شبکه بهداشت درمان شهرستان دماوند برگزار شد.

در این نشست رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند و سرپرست اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند به همراه مسئول و کارشناسان گسترش شبکه بهداشت و درمان و مسؤول درآمد بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند حضور داشتند.

در ابتدای جلسه خیرخواه رئیس شبکه بهداشت دماوند، ضمن بررسی مسائل مرتبط و چالش‌های پیش‌رو به بیان موضوعات مرتبط با ارتقای سطح سلامتی شهروندان به‌خصوص روستاییان و عشایر در حوزه بهداشت و درمان روستایی پرداخت.

در ادامه کرمانی، رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند به بررسی موارد موضوعه پرداخت و اظهار امیدواری کرد که این نشست به کاهش مشکلات مردم و کاهش پرداخت از جیب بیماران بینجامد.

سرپرست بیمه سلامت شهرستان دماوند، ضمن تبیین تعهدات فیمابین و موضوعات مربوط به تسهیل دریافت خدمات سلامت و بهبود استانداردها و دسترسی آسان بیمه‌شدگان صندوق بیمه سلامت روستایی پرداخت.

بخشی ضمن تشکر از زحمات همکاران تیم سلامت در حوزه‌های مختلف آموزشی و درمانی، بر دسترسی آسان شهروندان از طریق «سامانه شهروندی بیمه سلامت» به آدرس اینترنتی ؛” csp.ihio.gov.ir ” به دسترسی آسان بیمه شدگان سازمان من جمله صدور و تمدید بیمه، انتصاب پزشکان خانواده، استحقاق سنجی و ثبت حمایت دولت و بارگذاری مدارک بیماران خاص و صعب اشاره کرد.

سرپرست بیمه سلامت شهرستان دماوند به خدمات پیشگیری و درمان در جهت کاهش پرداخت از جیب بیماران، از طریق نشان‌دار کردن همکاران پزشک برای بیماران در حوزه‌های مختلف از قبیل دیابت، فشار خون، بارداری، ناباروری و بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت.

بخشی از شهروندان خواست در صورت هرگونه هزینه مازاد بر بیمه پایه و تکمیلی مرتبط با ۱۰۷ بیماری خاص و صعب العلاج، نسبت ثبت نام در «سامانه شهروندی بیمه سلامت» اقدام و یا به اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند یا شعبه پردیس واقع در ساختمان بخشداری بومهن مراجعه نمایند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای «سامانه تایید بر خط دارو» در سطح داروخانه‌های شهرستان دماوند و در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی، تحقق اهداف عالیه دولت الکترونیک، کاهش ترددهای درون شهری به رضایتمندی و رفاه حال بیماران بینجامد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *