چشم‌انتظاری سفر ریاست جمهوری پس از ۱۶ سال؛

آیا مطالبات دیرینه دماوندی‌ها در دولت آیت‌الله رئیسی محقق خواهد شد؟

آیا مطالبات دیرینه دماوندی‌ها در دولت آیت‌الله رئیسی محقق خواهد شد؟

مردم شهرستان دماوند امیدوار هستند تا پس از ۱۶ سال انتظار برای سفر ریاست جمهوری، بخشی عده‌ای از مشکلات آنان در سفر هیئت دولت سیزدهم به این شهرستان برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری عصر شرق، شهرستان دماوند در قلب شرق استان تهران، سال‌هاست به دلیل قرار گرفتن در زیر سایه پایتخت، مورد بی‌مهری و بی‌توجهی بوده و همواره با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، مشکلاتی که شاید در سال‌های قبل با بودجه کمتری قابل حل بود، اما امروز اعتبارات ملی هم برای حل آنان کفایت نمی‌کند.

تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام چندین ساله که عمر برخی از آنان به بیش از ۲۰ سال می‌رسد در شهرستان دماوند کم نیست، اما تعدادی از همین پروژه‌ها طی مدت دو سال اخیر در دولت سیزدهم محقق شدند.

نبود جاده کمربندی در منطقه گیلاوند، نیمه‌تمام ماندن پروژه کمربندی غربی (سرهار)، اتصال متروی تهران – پردیس به دماوند، نیمه تمام ماندن پروژه احداث مرکز هتلداری و فنی و حرفه‌ای خواهران و شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه از مهم‌ترین مطالبات دیرینه مردمان شهرستان دماوند است.

همچنین مسأله واگذاری اراضی در شهر کیلان، مشکلات ساخت و ساز در مثلثی شهر آبسرد، عدم تعریض محور ایوانکی – کیلان – آبسرد، نبود طرح‌های صنعتی و گردشگری، تخریب برخی اماکن تاریخی و فرهنگی، کمبود آب شرب و کشاورزی، نبود درمانگاه تأمین اجتماعی و تکمیل مراکز درمانی و … از دیگر مطالبات به شمار می‌رود.

مردم شهرستان دماوند امیدوار هستند تا پس از ۱۶ سال انتظار برای سفر ریاست جمهوری، بخشی عده‌ای از مشکلات آنان به ویژه احداث پروژه جاده کمربندی منطقه گیلاوند که به سوهان روح شهروندان و مسافران تبدیل شده، در سفر هیئت دولت سیزدهم به این شهرستان برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *